Update crowdfunding Onvergetelijk Limburgs Museumtafel

01-03-2021 | 16:20

Beste donateurs,

Een tijdje geleden hebben jullie massaal gedoneerd voor de Onvergetelijk Limburgs Museumtafel, waarvoor nogmaals veel dank! Al is het museum op het moment helaas gesloten, achter de schermen zijn we druk bezig met dit mooie project. Goed nieuws: dankzij jullie prachtige bijdragen hebben we de drie nieuwe digitale tafels inmiddels kunnen aanschaffen! We werken momenteel aan een selectie van herkenbare objecten en ondersteunende vragen, muziek- en beeldfragmenten en zintuiglijke prikkels om tot een mooie invulling van deze tafels te komen.

Mochten de coronamaatregelen het toelaten, dan hopen we onze rondleiders vanaf het late voorjaar met deze tafels op pad te kunnen sturen door Limburg. Zo kunnen we geluksmomenten aanbieden aan mensen met geheugenproblematiek in Limburgse zorginstellingen! Wanneer het zover is, delen we dit natuurlijk graag.

Onze enthousiaste rondleiders kunnen hierbij nog wel een paar helpende handen gebruiken. Heb jij affiniteit met deze doelgroep en de Limburgse cultuurgeschiedenis? Ben je open, geduldig en een kei in het faciliteren van gesprekken en het creëren van een ontspannen en positieve sfeer? Of ken jij iemand die hier geknipt voor is? We horen het graag! Neem hiervoor contact op met onze afdeling Reserveringen & Sales.

Blijf gezond en houd vol!

Hartelijke groet,

Namens team Limburgs Museum,